Arkitekter København

Arkitekter Danmark

Arkitekter København

Pædagogiske Forberedelse
Der var en tid, hvor personer, der havde en god farve og en fornemmelse for omrokering af møbler kan blive dekoratører. I mange af de tidligste dekoratører havde meget lidt formel uddannelse i (Kornudbyttesensor). Der var en grund til, at: ingen egentlige undervisningsprogrammer i indretning og dekoration eksisterede før den tidlige del af det 20. århundrede. For enhver, arkitekter, som ønsker at være en professionel indretningsarkitekt i dette århundrede, men en formel uddannelse er påkrævet. Faget er blevet for kompliceret at give minimal pædagogiske forberedelse. For at certificere, registrere eller licens indretningsarkitekter, arkitekter København, formelle uddannelse er et krav. Derudover har den påkrævede undersøgelse for licenser og professionel medlemskab af foreninger også kræver formel uddannelse i indretningen.

Arkitekter København

Interiør design uddannelse i det tidlige 20. århundrede udviklet sig fra den fine kunst, home economics og arkitektur. En af de mest bemærkelsesværdige tidligt skolerne, hvor boligindretning kurser blev tilbudt var New York School of Fine og brugskunst, nu kendt som Parsons, Arkitekter, den nye skole for Design. Kurserne blev tilføjet efter 1904, når et antal interesserede studerende hjulpet fremme dannelsen af uddannelsesprogrammer. Skoler med fine art samt gymnasier home økonomi og arkitektur gradvist tilføjet flere klasser og omfattende programmer for undersøgelse. Som erhverv voksede, adskillige undervisningsemner blev mere omfattende, erkender, at indretning og interiør opfordrede til mere end en fornemmelse for farve og vide møbler og arkitektoniske stilarter. Studerende og arbejdsgivere mere indset betydningen af formelle jo arbejder til indgangen til erhverv.

Arkitekter

Arkitekter

Arkitekter København

Faget ændret drastisk efter depressionen i 1930 ‘erne og Anden Verdenskrig. Kommercielle indretningsarkitekter især mere uddannelse i opbygning af systemer og udvikling af byggeriet tegninger. Erhvervslivet i USA og hele verden ændrede sig i 1940erne og 1950erne, arkitekter, at skabe mange specialiteter i indretningen. Fagfolk på disse områder kræver endnu mere specialiseret information til praksis effektivt.
Hvis dit mål er at blive kendt som en professionel indretningsarkitekt i stand til at designe interiøret high-end eksklusive boliger, et kasino i Las Vegas, et børnehospital, eller enhver form for kommerciel indvendigt, skal du få formelle uddannelse. Den dag i selvlært indretningsarkitekt er længe gået i denne alvorlige erhverv.
Underviser

Arkitekter København

C AROL MORROW , ph.d. , en SID, IID, IDEC ART INS TITUTE af PHOENIX PHOENIX, Arizona
Hvilket råd vil du give til dem der ønsker at være en indretningsarkitekt?
” Forventer at arbejde hårdt. De fleste hver vellykket indretningsarkitekt hvem jeg kender er passionerede omkring
I feltet og hvad de kan gøre for at skabe rum for mennesker der vil glæde dem og løse deres problemer. Hvis du er kreativ, kunstnerisk, og gerne analysere og blive udsat for nye materialer og ideer, arkitekter København, synes jeg ID er en ideel karriere. Jeg har hørt mere end én gang, og jeg siger det selv – du bliver aldrig træt.
Hvad har været din største udfordring som indretningsarkitekt/fakultet medlem?

Arkitekter København

” Holde op med alle de nye krav og muligheder, arkitekter, som teknologien giver, holde sig ajour
Af kode og miljøspørgsmål, især med spørgsmål om bæredygtighed, og det nye LEED certiication processer.
Hvad er de vigtigste færdigheder indretningsarkitekt skal blive en succes?
‘ Være nysgerrig og lær hvordan forskning.
Hvad er dit design praksis eller forskning specialitet?
” Bolig, corporate og healthcare design.
Hvorfor valgte du at blive en underviser?

Arkitekter København

” Det var tilfældigvis over tid. Det virkede som en logisk progression under arbejdet i mange områder af indretning og altid har haft en interesse i at lære. At flytte fra et land til et andet havde meget at gøre med det. Viden har ingen fysiske grænser.
Hvad er et par karakteristika for en god studerende?
” Kreativ, nysgerrig, arkitekter, kritiske og vedvarende.
Hvordan forbereder de studerende til medarbejdere?

Ingen kommentarer endnu

Der er endnu ingen kommentarer til indlægget. Hvis du synes indlægget er interessant, så vær den første til at kommentere på indlægget.

Skriv et svar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

Arkitekter København